پیام


قـومی متفكرند در مـذهب و دیـن *** قومی به گمان فتاده در راه یقین
می ترسم از آن كه بانگ آید روزی *** كای بیخبران راه نه آنست و نه این

دوستان عزیز مهم نیست که احمدی نژاد یا خامنه ای یا فلانی چه گفته و چه کرده.
این حکومت از بیدار شدن من و تو میترسد
مهم این است که من و تو به هم چه می گوییم

۱۳۸۹ اردیبهشت ۳۰, پنجشنبه

کتاب های هوشنگ معین زاده


پیامی دیگر به مردم ایران
پیامی به آقای خامنه ای
اشتباه بزرگ غرب - پس از سی سال
در رثای یک دوست و در ثنای یک قهرمان - هوشنگ معین زاده
نقدی بر بشارت، خدا به زادگاهش باز می گردد
ظهور، حکایت من و امام زمان، روزنامه نمیروز
معرفى كتاب ظهور، حکایت من و امام زمان
کتاب ظهور حکایت من و امام زمان منتشر شد
دربارۀ کتاب ظهور حکایت من و امام زمان
افلاتون مولانای سقراط - مولانا افلاتونِ شمس
نقدی از ایران بر کتاب بشارت
تلاشی تازه در شناساندن فرهنگ و ادبیات ایران‏
پس از مولانا جلال الدین بلخی جایگاه حکیم عمر خیام نیشابوری را به جهانیان بشناسانیم
نقدی از ایران‎ ‎بر کتاب‎ ‎‏ "بشارت، خدا به زادگاهش باز می گردد" ‏
نقدی بر " خدائی که ربوده شده "ی استاد اسماعیل نوری علا
رسالت هیچکس،‏ حتی پیغمبر اسلام این نبود که همه دنیا را مسلمان کند.‏
دیروز کتاب های ایران را به آب شستند
معرفی کتاب/بشارت - خدا به زادگاهش باز می گردد/نوشته : هوشنگ معین زاده
حرکت روشنگری
 
 متن کامل کتابهای هوشنگ معین زاده را در سایت نویسنده دانلود کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر