پیام


قـومی متفكرند در مـذهب و دیـن *** قومی به گمان فتاده در راه یقین
می ترسم از آن كه بانگ آید روزی *** كای بیخبران راه نه آنست و نه این

دوستان عزیز مهم نیست که احمدی نژاد یا خامنه ای یا فلانی چه گفته و چه کرده.
این حکومت از بیدار شدن من و تو میترسد
مهم این است که من و تو به هم چه می گوییم

۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۷, جمعه

فر هنگ امروز ایران

همانطور که بر همه ما واضح و آشکار است مسئله زنان و رفتار حیرت انگیز اسلام با زنان موضوعیست که کاملا بر اسلام وارد است و یکی از بزرگترین ایراداتی که میشود بر اسلام گرفت همین "رفتار حیرت انگیز اسلام با زنان"است.مقاله ها و یادداشتهای بسیاری در این زمینه نوشته شده که  قسمت کوچکی از آنها را در مدت این چند هفته با هم در این وبلاگ خواندیم و در مورد آن به بحث پرداختیم. در اینجا می خواهم به این بحث که به نظر من هیچ وقت هیچ کس نمیتواند این ظلمی که در اسلام به زنان وارد است را توجیح کند! پایان دهم تا بیشتر از این بحث به درازا نکشد و تنوعی هم در مباحث داشته باشیم چون به غیر از مسئله زنان بسیارند مواردی که به راحتی میتوان با استناد به آنها پایه و اساس دین اسلام را زیر سوال برد!!!(همانطورکه قبلا هم به این مسائل پرداخته ام) فقط لازم میدانم یک جمع بندی داشته باشم از مباحث چند هفته اخیر:





*** آیا این دین و کتاب و پیغمبرش شایسته پرستش هستند؟! دینی که زن را سمبل شهوت ,هوا و هوس و ضعیف و بنده نفسانیات میداند دینی که زنان را محکوم به تمکین در برابر مردان میسازد و حق آزادانه طلاق را از او سلب میکند و دختران خردسال را به تجربه بسیار زودرس و فاجعه آمیز روابط زناشوئی در سن ۹ سالگی مجبور می کند ( مانند پیامبر اسلام که دختر بچه ۷ ساله را به خانه برد و در سن ۹ سالگی با او نزدیکی کرد!!!) و مردان را بر زنان از ابتدا برتری بخشیده و حق تعدد زوجات را برای مردان به رسمیت شناخته و حق سوء استفاده و لذت جنسی بی نهایت از طریق صیغه را بر آنها حلال دانسته و زن را در هنگام طلاق از حق سرپرستی کودکانش محروم می کند و او را همواره به عنوان موجودی ذلیل و فرودست معرفی کرده و اختیارش را به پدر٫ برادر٫ همسر٫پسر و دیگر اقوام ذکور خانواده میسپارد و او را در قرآن به سبب خطای اولین زن تاریخ مذهبی "حوا" ( که آن هم افسانه ای بیش نیست! ) لعن و نفرین نموده و به او نوید زجر و شکنجه میدهد! دینی که همچنان زنان را به دلیل سر پیچی از امر و نهی های اسلامی به سنگسار و مرگ دلخراش و فجیع محکوم میسازد٫ چگونه میتواند بدون یک شکست تاریخی و یک عقب نشینی همه جانبه در تمام عرصه ها ٫ به زنان حقوق سیاسی و اجتماعی برابر با مردان اعطا کند؟! تنها دولت سیاسی مترقی غیر مذهبی و قانون اساسی رادیکال که امور زمینی و این جهانی را با قوانین الهی و آن جهانی ( بهتر بگویم قوانینی که به دروغ به خدا نسبت میدهند!) محک نمیزند قادر به تصویب قوانین مدنی پیشرفته و تضمین حقوق برابر زن و مرد در همه عرصه ها می باشد. دین و مذهبی که جز گریاندن انسانها و بیم عذاب آخرت دادن به آنها و طرد شادی و پای کوبی و عشق ورزی زمینی و انسانی شیوه زیست دیگری نمیشناسد! مذهبی که زنان را به موجوداتی سبک مغز و لاابالی تنزل داده و حس مادری و عواطف آنان به فرزندانشان را به زندان وجدان و روحشان بدل نموده و از آنها می خواهد که خود را به مقام یک خدمتکار بی اجر و مزد فرود آورند٫ هرگز بدون یک مبارزه جدی و قطعی به استقبال رفرم و اصلاحات نخواهد رفت. من به این واقعیت ایمان دارم که امروزه بسیاری از جوانان این سرزمین آریایی ٫ چه دختر و چه پسر که مادران و پدران فردای ایران زمین خواهند بود به ماهیت پلید و کثیف دین ٫ به خصوص دین اسلام پی برده اند و دیگر زمان آن رسیده که خرافه پرستی و رفتار و کردار ددمنشانه ناشی از دین اسلام جای خود را به پندار نیک٫ گفتار نیک٫ کردار نیک دهد که همانا سر فرازی و شکوه از دست رفته خود را باز یابیم. ***

در این مقاله همان طور که از نام این یادداشت که در ابتدا آمده پیداست ٫ نشان دهنده این واقعیت تلخ است که چطور در این مدت ۱۴۰۰ سال٫ فرهنگ کثیف و ددمنشانه٫ که سرشار از پلیدی و وحشیگری و بیابانگردیست  را با زور شمشیر و قتل و جنایت و تجاوز به خواهران و مادران ما به این سرزمین آریایی غالب کرده اند !
 امروز اگر دو ایرانی بخواهند به فارسی سخن بگویند و یا بنویسند و یا بجای "سلام علیکم" از "درود" استفاده کنند ناگهان چشمها گرد شده و چشمکها آغاز میگردد که اینان از کدامین ستاره دور افتاده آسمان به زمین افتاده اند که چنین سخن میگویند؟!!!  زیرا:

*** ایرانی را واداشته اند تا نام تازیان را بر خود بگذارد و با افزودن چند پیشوند ننگین و شرم آور که تا ژرفای روان و جان ما را به درد میآورد٫ همچون: غلام٫ عبد٫ بنده٫ چاکر و گاهی ٫ کلب٫ به این نامها خود و فرزندان خود را سرفراز بدانند !!!

*** ایرانی را  واداشته اند تا در زاد روزهای من در آوردی تازیان شادمانی و چراغانی نماید!!!

*** ایرانی را واداشته اند تا در مرگ روز تازیان همچون دیوانه ها بر سر و کله بکوبد و سینه بدراند و آه و ناله و زاری نماید و های های اشک بریزد و به خصوص در ماه محرم ٫ کارد و غمه و داس و چاقو و غداره بر سر خود بزند٫ چرا که یک تازی در چهارده سده پیش٫ به دست یک تازی دیگر کشته شده که ستیزشان هم بر سر یک زن به نام "ارینب" بوده است ! که نخست نامزد یزید میشود و چون حسین او را گمراه میکند و با گول زدن به سوی خود میکشد٫ بدینگونه کینه جویی یزید برانگیخته میشود و حسین خود را بر سر این زن به کشتن میدهد!!!

*** ایرانی را واداشتند تا از مرده های تازیان که در زندگی نتوانستند جلوی کشته شدن خود و خانواده و یا بیماری و بدبختی و بیچارگیهایشان را بگیرند ٫ برای خود تندرستی٫ کامیابی ٫ خوشبختی و بهرورزی و... آرزو و درخواست نماید!!!

*** ایرانی را واداشتند برای مشتی تازی بیابانی من در آوردی گنبد و بارگاه بسازد ٫ گل و سبزه بکارد٫ آیینه کاری نماید و دیگر یادی از ایران ٫ ایرانی٫ و بزرگان و سرفرازان و دلاوران ایران پرست و فرهنگ پر فروغ خود نکند!!!

*** امروز سراسر کشورمان گور مشتی تازی و تازی زاده است! به هر گوشه ای پای بگذاری ٫ گور یک تازی من در آوردی به چشم میخورد! دیگر هیچ نشانی از بزرگان و سرداران و جوانمردانی که در راه و برای ایران و ایرانی گام برداشته اند و جان باختند و یا جانبازیها نمودند و شکوه و سر بلندی آفریدند نیست! آرامگاه کورش بزرگ نماد مردمی که نخستین پایه گذار آزادی بود ٫ که امروز باختر خود را سرفراز آن میداند و زیر پوشش آن به کشورهای جهان سوم دست درازی میکند باید در بیابانها رها شده باشد و برای تازیان گنبد و بارگاه ساخته شود! و هزینه ها برای آیینه کاری و طلا کاری بکار رود و سپس گروهی نادان و گمراه به دور آنها بچرخند و در خواست آمرزش یا خوشبختی نمایند!!! از سلمان فارسی که به تازیان در کشتار و قتل عام ایرانیان کمک کرد با شکوه و افتخار یاد میشود ولی نامی از رستم فرخزاد نیست! یکی به مهاجمین کمک کرد و دیگری جان خود را در راه دفاع از ایران از دست داد.

*** ایرانی را واداشتند برای بر آورده شدن آرزوها و آرمانهایش سفره عباس و تقی و نقی بیندازد و نیازهای خود را خواستار شود!!!

*** ایرانی را واداشتند تا شبانه روز نام تازیان را بر زبان آورده و به آنها سوگند یاد نماید و از آنها با زاری ٫ یاری بخواهد!!!

*** ایرانی را واداشتند تا بزرگترین و ارزشمندترین و درخشانترین نشان کورش را نام "ذوالفقار" دهد! به سخنی دیگر ٫ شمشیر خون آلود یک تبهکار که با آن گرده سدها تن بریده است ٫ نشان کشور باستانی و سرشار از مهر و مهرورزی و پندار و گفتار و کردار نیکگردد که ما به آنها سرافرازیم نه شمشیر دو لبه و پر از خون علی !!!

*** ایرانی را واداشتند تا پیش از زادن و تا پس از مرگ اندیشه تازی و گفتار تازی و رفتار تازی همراهش باشد! اگر زاده شد٫ در گوشش تازی بخوانند و اذان بگویند٫ اگر همسر برگزید و به اصطلاحات زشت تازی ( نکاح ) دست همسرش را در دست او بگذارند!!! و اگر مرد٫ باز با زبان و اندیشه تازی بسراغش بیایند و فرمانهای "الله" ( بت بزرگ تازیان ) را که در باره زن بازیها و چاپیدنها و کشتارها و دست و پا بریدنها ٫ در آرامگاهش بخوانند!!!

*** ایرانی را واداشتند که رنگ سفید نشانه خانواده بنی امیه و رنگ سبز نشانه خانواده بنی هاشم که تهی دست بودند و زنانشان در مکه روسپیگری میکردند ٫ نشان پرچم ایران زمین شود و همچنین شمشیر سر کج تازیان به دست شیر ایرانی داده شود و آنگاه ایرانی خود را سرفراز به این رنگها و شمشیر بداند!!!

*** ایرانی را واداشتند تا برای جانباختگان راه ایران زمین نام بیمایه و زشت "شهید" را به کار گیرد٫ آغاز نامه را با نام "الله" و پایان آنرا به نام گروهی از تازیان آلوده سازد! در عروسی ٫ "انشاء الله مبارکباد"بگوید و سوگندش را به قرآن یاد کند!!!

*** ایرانی را واداشتند که دستبند٫ گردنبند و... به نام تازیان بسازد و به خود بیاویزد و یا با خود همراه داشته باشد!!!

    برای گول زدن و گمراه کردن ایرانی به دروغ گفته اند و می گویند:

*** "شهربانو" دختر یزدگرد سوم ٫ همسر حسین است! تا بدینگونه مهر او را بر دل ایرانیان بنشانند!!!

*** به دنبال این دروغ است که می گویند: شاهزاده علی اکبر٫ . تا بدینگونه او را پسر شهر بانو به شمار آرند و نشان دهند که او ایرانی است!!!

*** به دروغ میگویند: علی ٫ هوادار ایران و ایرانی بوده است! که درست وارون این گفتار ٫ علی دو بار به ایران لشکر فرستاد و مردم نیشابور و فارس را به دم شمشیر داد و کشتار کرد که در کشتار مردم نیشابور ٫ دو پسرش "حسن و حسین" نیز فرماندهی داشتند!!!

*** به دروغ گفته اند: "موسی الرضا" برای رهایی ایرانیان به خراسان آمد و جانشینی "مامون" را پذیرفت!!!

*** به دروغ گفته اند:"مهدی" از ایران زمین سر بر خواهد خواست!!!

*** به دروغ گفته اند: همه امامهای شیعیان زنان ایرانی داشته اند!!!

        یا بهتر است چنین بگویم:

از ما شادی و کامکاری را که در آیین ماست گرفته اند و غم و ناله و زاری که کار اهریمن است به ما داده اند!

میهن پرستی را گرفته اند و بیگانه پرستی و تازی پرستی را به ما داده اند!

فر و شکوه را گرفته اند و سر شکستگی و خواری و پستی را به ما داده اند!

فرهنگ پر فروغمان را گرفته اند و فرهنگ بیابانی را به ما داده اند!

آیین اهورایی و والایمان را گرفته اند و کیش کشتار و چاپیدن و ستم و بیدادگری را به ما داده اند!

سروری را از ما گرفته اند و بردگی و بندگی را به ما داده اند!

راستی و درستی را از ما گرفته اند و نیرنگ و دغلکاری را به ما داده اند!

مهر و مهرورزی را از ما گرفته اند و سنگدلی و بیگذشتی را به ما داده اند!

دانش و بینش را از ما گرفته اند و یاوه گویی و خرافه گویی و خرافه پرستی را به ما داده اند!

پیشرفت را گرفته اند و واپسگرایی را جانشین آن کرده اند!

      سرانجام:  پندار نیک٫ گفتار نیک٫ کردارنیک٫ را از ما گرفته اند و به جای آنها ٫ پنداربد٫ گفتاربد٫ کرداربد٫ را آورده اند و ایرانی را آلوده آنها نمودند!

بازده و ره آورد همه اینها جز این نیست که ایرانی دیگر با هوییت اصلی خود کاملا بیگانه شده و سر در گم هر روز بدنبال کسی یا چیزی است تا بدین وسیله روزهای روشن گذشته را از نو بیابد.
***  به امید ایرانی آزاد و ایرانیان آزاد اندیش ***

_________________

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر