پیام


قـومی متفكرند در مـذهب و دیـن *** قومی به گمان فتاده در راه یقین
می ترسم از آن كه بانگ آید روزی *** كای بیخبران راه نه آنست و نه این

دوستان عزیز مهم نیست که احمدی نژاد یا خامنه ای یا فلانی چه گفته و چه کرده.
این حکومت از بیدار شدن من و تو میترسد
مهم این است که من و تو به هم چه می گوییم

۱۳۸۹ اردیبهشت ۳۰, پنجشنبه

کتاب های شجاع الدین شفا: پس از 1400 سال ، تولدی دیگر ، جنایات و مکافات ، حقوق بشر،قانون بیضه و بمب اتمی ، و شمشیر اسلام


________________________________
_____________________________

" اسلامی که با شمشیر سعدوقاص وارد ایران شد " ... دکتر شجاع الدین شفا    220 KB 
" تغییر اسلام به آئینی جهانی از راه شمشیر بود " ... دکتر شجاع الدین شفا    160 KB 
 " بزرگترین دروغ تاریخی این است ... " ... دکتر شجاع الدین شفا    100 KB 
" اساس ایدئولوژیک اسلام " ... دکتر شجاع الدین شفا    150 KB 
" مشخصات امام زمان " ... دکتر شجاع الدین شفا    100 KB 
" دوران طلایی اسلام سرشار از جنایات و مفاسد " ... دکتر شجاع الدین شفا    150 KB 
" آنچه در ایران می گذرد ریشه 1400 ساله دارد " ... دکتر شجاع الدین شفا    150 KB 
" تنها راه رهایی بریدن از اسلام سیاسی ... " ... دکتر شجاع الدین شفا    100 KB 
" قوانین مذهبی نیاز به تغییر دارند " ... دکتر شجاع الدین شفا    150 KB 

۲ نظر:

  1. باسلام خسته نباشید
    از تبریز پیام میدم
    اگه بشه کتابهایی روکه میتونین برام بفرستین تا بین دوستان واشنایانی که مشتاقن پخش کنم
    ashi.mashi.turk@gmail.com
    باز ازتون ممنونم خیلی سعی کردم از اینترنت دانلود کنم ولی کلا فیلتره.بار ممنون از سایت خوبتون

    پاسخحذف
  2. تا اينجا كه من از سايت استفاده كردم بايد اذعان كنم يكي از بهترين سايتهايي است كه منابع مفيدي را در اختياركساني كه مي خواهند بدانند چه بر سر مملكت ابا اجداديشان امده مي گذارد. از همه شما متشكرم.

    پاسخحذف